PosaoKako Najbolje Urediti Svoj Radni Sto?

Kako Najbolje Urediti Svoj Radni Sto?

Da li se stalno pitate kako da organizujete svoj radni sto? Možda izgleda jednostavno, ali postoje neki organizacioni trikovi koji vam mogu pomoći da na najbolji način iskoristite ovaj prostor. Dobro organizovan prostor na stolu može povećati produktivnost i smanjiti rizik od ometanja.

Ovaj način organizacije je takođe od pomoći ako želite da zadržite bolje držanje. Postoje neke ergonomske funkcije koje mogu znatno poboljšati način na koji radite, ali vam je potrebno dovoljno prostora na stolu da biste ih koristili. Ovo je samo još jedan razlog da vaš sto bude uredan i organizovan.

Najgore od svega je verovatno gubljenje stvari zbog toga što je vaš sto previše haotičan. Ovo može biti neverovatno frustrirajuće, ali prilično lako se može sprečiti. U ovom članku ćemo navesti neke od naših najboljih načina za organizovanje vašeg kancelarijskog stola, kao i prednosti organizovanja prostora za stolom.

Rasporedite svoje stvari

Vaš radni sto je najbitniji komad nameštaja u kancelariji ali verovatno polovina stvari koje se nalaze na njemu vam ne trebaju. Evo jedne korisne metode za uklanjanje viška stvari sa vašeg kancelarijskog stola: 

U ponedeljak ujutro uklonite sve nebitne stvari sa radne površine i stavite ih na pod.

Dok radite u toku dana vratite na sto samo ono što vam je potrebno za obavljanje svakog zadatka. Na kraju nedelje pronađite novo mesto za sve što je ostalo na podu. Te stvari možete odložiti u fioku, orman ili čak u kantu za otpatke.

Nastavite sa svojim tokom rada

Mnogi ljudi imaju tendenciju da određene stvari stavljaju s leva na desno. To znači da telefon, prijemno sanduče, računar i drugi uređaji se nalaze sa leve strane, čist radni prostor u sredini, a stavke kao što su heftalice i kompletna papirologija sa desne strane. Najbolji način da organizujete svoj sto zavisi od toga kako radite. Eksperimentišite sa različitim aranžmanima dok ne pronađete onaj koji vam se čini prirodnijim. 

ustedite radni prostor

Uštedite prostor

Kada radite sa dosta papirologije, a nemate dovoljno prostora, nivo stresa se može povećati. Veoma je bitno da odredite deo svog stola koji će uvek biti čist, odnosno zonu koju nećete zatrpavati sa papirima i kancelarijskim priborom. Ovo može zahtevati od vas da počnete da razmišljate vertikalno, u smislu da nabavite  zidne police i u njih skladištite papirologiju i stvari koje ne koristite svakog dana.

Smanjite vizuelni nered

Čak i ako je sama radna površina uredna, možda neće biti toliko efikasna koliko biste želeli ako ima previše stvari u vašem vidokrugu. Na primer, neki radnici vole lepljive papiriće koje koriste za beleške, stavljajući ih na svoje stolove i oko svojih kompjuterskih monitora. Jedan ili dva su u redu. Ali kada ih imate previše, oni vam ometaju pažnju i otežavaju vam da se koncentrišete na ono što je zaista važno.

Dodajte lični pečat

Iako čist, vaš radni prostor ne mora biti sterilan. U svoj radni prostor treba da unesete predmete koje vas čine srećnim. Stavite nekoliko značajnih predmeta — fotografije, postere, inspirativne citate ili omiljenu akcionu figuricu — na svoj zid, oglasnu tablu ili radnu površinu.

Ali svedite ih na minimum, inače će vaš sto izgledati previše neuredno i možda neprofesionalno.

Prihvatite digitalan pristup 

Papir je i dalje najveći krivac za pretrpan radni prostor. Ako to već niste uradili, premestite svoj kalendar, listu obaveza i belešku na računar — i sinhronizujte ih sa pametnim telefonom radi veće pristupačnosti. Prednost digitalnih alata za veću produktivnost je u tome što dolaze sa raznim opcijama obaveštenja, tako da možete da podesite upozorenja za sastanke, projekte ili nove radne zadatke.

Proverite prostor ispod svog stola

Ne potcenjujte važnost prostora za noge.

Svi ti kablovi ispod vašeg stola ne doprinose samo haosu nego su i bezbednosni rizik. Koristite skrivače ili vezice da sprečite da se kablovi umrse i date svojim stopalima više prostora za pomeranje. A ako koristite pod za skladištenje datoteka, premestite ih u ormar za dosije ili, još bolje, digitalizujte ih, a papir isecite.

Obrišite radni sto

Neka vam higijenski pribor bude pri ruci i steknite naviku da redovno čistite svoj sto, tastaturu, monitor i telefon. Sedenje u radnom prostoru, koji je ispunjen svežim vazduhom i prijatnim mirisom, bez prašine poboljšava vaše raspoloženje i povećava produktivnost.

Probajte da digitalizujete dokumenta

digitalizacija dokumenata

Bez obzira koliko ste organizovani kao osoba, ponekad može biti teško ispratiti gomilu papira. Ako želite da organizujete kancelarijski sto, potpuno eliminisanje dokumentacije je jedan od najbržih načina da stvari držite pod kontrolom i urednim.

Papir danas verovatno postaje sve manje praktičan i trebalo bi da znate da postoji mnogo aplikacija i programa koje možete da koristite, kako biste se oslobodili papira. To je takođe način da vaša kancelarija bude ekološki prihvatljiviji radni prostor.

Organizujte kancelarijski sto sa pregradama za fioke

Fioke su korisne, ali često mogu biti veoma pretrpane i neorganizovane. Ako ozbiljno razmišljate o organizovanju prostora na radnom stolu, pokušajte da koristite pregrade za fioke. Možete da sortirate svoje fioke u različite kategorije i tako nećete gubiti kancelarijski pribor ili beleške.

Pretplati se!

DOBITE EKSKLUZIVNI PUNI PRISTUP PREMIUM SADRŽAJU

Dobijte neograničen pristup našem EKSKLUZIVNOM sadržaju i našoj arhivi priča pretplatnika.

Poslednje

- Advertisement -Newspaper WordPress Theme

Još artikala