PutovanjaŠta Uraditi u Slučaju Oštećenja Tokom Iznajmljivanja Vozila?

Šta Uraditi u Slučaju Oštećenja Tokom Iznajmljivanja Vozila?

Ako ste na poslovnom putu ili idete na odmor, poslednja stvar o kojoj treba da brinete su neke nezgode na putu, koje će oštetiti vaš iznajmljeni automobil. Većina ljudi ne zna odakle da počne, ako se takva situacija ipak desi i se smatra odgovornim za oštećeni iznajmljeni automobil.

Kako se nositi sa nesrećom u iznajmljenom automobilu?

Da biste se zaštitili od neočekivane odgovornosti, možete pratiti sledećih nekoliko koraka. Međutim, obično se svodi na to da li imate pravo osiguranje u trenutku nesreće ili ne.

Zato rent a car Beograd olakšava iznajmljivanje i nudi osiguranje koje će vas u potpunosti zaštititi.

U ovom članku ćemo razgovarati o opštim pravilima koja treba da se pridržavate ako doživite nesreću u iznajmljenom automobilu i kako da izađete najbezbolnije iz ove situacije.

Opcije pokrića osiguranja

Nakon što ste se doživeli nezgodu na putu, prva stvar koju treba imati na umu je da ste vi odgovorni za štetu ili gubitak vozila. Kada iznajmite vozilo, ugovorno ste obavezni da vratite automobil u istom stanju pre nezgode, čak i ako je šteta nastala zbog nekog drugog.

Polupano svetlo na autu

Bilo da ste učestvovali u nezgodi ili ste oštetili vozilo tokom perioda iznajmljivanja, kompanija od koje ste iznajmili automobil, način na koji ste platili vozilo i vaše lično osiguranje automobila su tri primarna izvora potencijalnog osiguranja.

Šta osiguranje pokriva?

Kompanije za iznajmljivanje automobila često nude dodatno osiguranje, obično uz doplatu. Sa druge strane, postoje firme kao što su, Auto Stakla Ivanic koje vam mogu ponuditi da osigurate stakla, ukoliko dođe do nezgode na putu.

Opciono osiguranje obično uključuje:

Šteta u slučaju sudara: Kompanija za iznajmljivanje će se odreći troškova popravke ili zamene vozila ako automobil pretrpi štetu ili krađu tokom iznajmljivanja. Međutim, osiguranje ne pokriva štetu od nesavesne vožnje ili pod uticajem alkohola.

Odgovornost: ovo osiguranje pokriva medicinske troškove i imovinsku štetu koju je treća strana pretrpela u nesreći u iznajmljenom automobilu. Često će se preklapati sa vašim ličnim osiguranjem automobila. Međutim, ako imate minimalno osiguranje od odgovornosti, pokriće možda neće biti dovoljno da vas zaštiti kada ste učestvovali u saobraćajnoj nesreći.

Lično osiguranje od nezgode: Osiguranje pokriva samo povrede koje su vozač iznajmljenog automobila ili putnici vozača pretrpeli u nesreći u iznajmljenom automobilu. Osiguranje takođe pokriva troškove hitne pomoći i naknade za smrt.

Osiguranje auto

Pokriće ličnih stvari: Pokriće pokriva izgubljenu ili oštećenu ličnu imovinu u oštećenom iznajmljeno automobilu. Pouzdane rent-a-car kompanije i osiguravajuće kuće mogu ponuditi slično pokriće. Ovo pokriće je nepotrebno osim ako ne želite da izbegnete podnošenje zahteva ili plaćanje polise osiguranja vlasnicima kuće ili rent-a-car kompanijama.

Iako svaka od ovih polisa imaju određene troškove, ukoliko se odlučite da više njih, imajte u vidu da će se troškovi veoma brzo akumulirati.

Šta raditi nakon nesreće u iznajmljenom automobilu

Odmah nakon što doživite nezgodu na putu, važno je da uradite sledeće ključne stvari.

Odvedite sve na sigurno

Neophodno je pomognete svim učesnicima nezgode i obezbedite lokaciju. Ako je neko teže povređen, nemojte ga pomerati, posebno ako su leđa ili vrat u pitanju.

Pozovite hitnu pomoć

Uvek imajte brojeve hitne pomoći od sebe. Najbolje je da imate najmanje dva broja za hitne slučajeve koji vas mogu uputiti direktno u lokalnu hitnu pomoć́, policiju ili vatrogasnu službu.

Snimite šta se dogodilo i razmenite detalje

Razmenite svoje lične podatke sa onima koji su ugroženi nakon što se uverite da su svi bezbedni. Ovo važi bilo da ste se sudarili sa drugim vozilom ili da ste doživeli manju nezgodu na putu. Ako vlasnik automobila nije prisutan na licu mesta u trenutku nesreće, obavezno ostavite belešku sa svojim podacima ispod brisača vetrobranskog stakla.

sudar dva auta

Ako u nesreći učestvuje više od dva vozila ili ljudi, pobrinite se da svi razmene registarske brojeve automobila, brojeve telefona ili adrese. Snimite fotografije scene ako je moguće, kao i eventualna oštećenja i obratite pažnju na sledeće:

  • Marka, boja i model vozila
  • Datum i vreme kada se nesreća dogodila
  • Opis vremenskih uslova, stanje puta i ulična rasveta, ako postoji.
  • Šteta koja je nastala na imovini ili bilo kom vozilu.
  • Povrede koje su zadobili vozači, pešaci i putnici
  • Pozovite svoju osiguravajuću kompaniju
  • Podnesite zahtev svom osiguravajućem društvu što je pre moguće.

Odbijanje zahteva se često dešava zato što ugovarač osiguranja nije podneo zahtev ubrzo nakon nesreće. Pozovite što pre da prijavite nesreću i imajte sve potrebne podatke koje budu tražili od vas.

Kontaktirajte rent-a-car kompaniju

Kontaktirajte kompaniju za iznajmljivanje (njihovi kontakt podaci su uključeni u ugovoru o iznajmljivanju) i obavestite ih šta se dogodilo, ne isključujući bilo kakve detalje. Renomirane kompanije za iznajmljivanje će se baviti popravkom i zamenom iznajmljenog automobila ako je potrebno, kao i osiguravajućom kompanijom ili trećim licima uključenim u nesreću.

Osim ako se prethodno niste dogovorili sa rent-a-car kompanijom, većina njih koje nude usluge iznajmljivanja automobila ne vraćaju ništa što je uplaćeno. Stoga, ako nekome platite direktno troškove na mestu nesreće, kompanija vam verovatno neće vratiti novac. Ne preuzimajte na sebe da plaćate bilo šta tokom nesreće u iznajmljenom automobilu.

Pretplati se!

DOBITE EKSKLUZIVNI PUNI PRISTUP PREMIUM SADRŽAJU

Dobijte neograničen pristup našem EKSKLUZIVNOM sadržaju i našoj arhivi priča pretplatnika.

Poslednje

- Advertisement -Newspaper WordPress Theme

Još artikala