Poslednjih godina društvena mreža Instagram postala je veoma popularna zbog striminga fotografija i videa, a sada ima više od 500.000 miliona korisnika. Instagram pruža veoma unosan teren za razvoj poslovanja. Na kraju krajeva, neki ljudi su dovoljno hrabri da priznaju da je Fejsbuk postao istorija. Dakle, ako je ovo nešto što vas zanima i želite da lansirate svoj brend i usluge na Instagramu, onda imamo nekoliko saveta za vas koji će vam pomoći da doprete do veće publike.
Koristite besplatne Instagram alate
U poslednjih nekoliko meseci, Instagram je počeo da primenjuje poslovne profile, slične Facebook-ovim. Ova radnja je omogućila vlasnicima preduzeća da koriste imejlove, pozive ili SMS-ove preduzeću. Zajedno sa opcijama za kontakt, korisnici imaju priliku da iskoriste analitiku, vide uvid, utiske i podatke o angažovanju, što može biti korisno ako promovišete novi proizvod. Ako koristite svoj lični nalog za poslovanje i promociju, možda bi bilo pametno da ga pretvorite u poslovni nalog kako biste mogli da koristite sve ove pogodnosti.
Promovišite objave na Instagramu na drugim društvenim medijima
Ako želite da dodate više pratilaca i privučete veću publiku da voli vaš brend, onda delite svoje objave na drugim nalozima društvenih medija, kao što su Tvitter, Facebook, LinkedIn, itd. i pozivate ljude da vas prate na Instagramu. Ako vas ljudi već prate na drugim nalozima, to znači da su zainteresovani za vaše poslovanje i usluge koje nudite, pa im dajte drugi način da se povežu sa vama i vašim brendom. Ali, ne očekujte da će vas neko pratiti jer se mnogi ljudi udaljavaju od pojedinačnih platformi. U ovom slučaju, važno je povećati doseg po objavi.
Nemojte gušiti svoju publiku
U ovom slučaju, želite da objavite relevantne postove koji će zainteresovati vašu publiku, ali u isto vreme ne želite da objavljujete prečesto jer ćete preplaviti svoje pratioce i oni će na kraju otkazati pretplatu. Ne postoji magično rešenje; samo treba da testirate publiku i vidite kako reaguju na vaše postove. Ako traže više, onda im dajte više.
Interakcija sa sledbenicima
Komunikacija je ključni proces svakog uspešnog poslovanja ako vaš nalog nije aktivan i ako ne razgovarate sa svojom publikom, nećete moći da saznate njihove želje. Jednostavan angažman može da vam obezbedi lojalne kupce, a to bi trebalo da bude rezultat.
Ne gurajte svoj brend previše
Umesto da svaki put promovišete svoje usluge, koristite neku kreativnu ideju koja će vam biti zanimljiva, a ona će vam pomoći da se povežete sa pratiocima. Nemojte da vaši postovi izgledaju kao obična reklama, koristite strategiju koja je zasnovana na brendu. Na primer, ako prodajete neke proizvode, ili ako vršite dostavu, uslikajte svoj kamion u nekom gradu i postavite ga, učinite da okolina nadjača vaš brend. Ako želite da kreirate jedinstven sadržaj, posetite ovu stranicu Portal za kupce.